Intranet

 

MultiPoint er et intranet udvikler af Netklar ApS.

 

Alle medarbejdere vil have information om hvad der sker i virksomheden. MultiPoint er en elektronisk opslagstavle til små og mellemstore virksomheder.

Vi har alle set personale opslagstavlen i kantinen, med alt rod og uoverskuelighed som følger med den. Men den er nødvendig for at dele information. Multipoint er et brugervenligt og overskueligt værktøj, til at dele information fra ledelsen, eller imellem kollegaerne.

 

Har virksomheden kollegaer som arbejder hjemmefra, eller fra eksterne adresser, så kan man hurtigt føle sig ekskluderet, hvis man ikke får informationerne fra virksomheden og kollegaerne. Nogen skal huske at bringe info fra opslagstavlen videre til den eksterne medarbejder. Dette gælder selvfølgelig også ved sygdom og ferier.

Med MultiPoint intranettet kan alle tilgå den digitale opslagstavle. Alle kan derfor følge med og føle sig en del af fællesskabet. Ingen skal huske at bringe information videre til de fraværende.

Intranettet kan selvfølgelig også tilgåes via mobil, så man stadigvæk kan følge med selvom man er på farten.

 

Intranettet er udviklet til at fungere som din startside, og punktet hvor du arbejder ud fra. Sådan går du aldrig glip af nyhederne (eller om der er kage i kantinen ;)

Systemet er velegnet fra kun få medarbejdere.

 

Løsningen kan opsiges med 14 dages varsel.
Faktura sendes kvartalsvis (refunderes ikke ved opsigelse)

 

Vil du have en måneds gratis prøve?

Spar i øvrigt 50% på de første 3 måneder!